kwiaty

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE – MARZEC

PAJĄCZKI

Temat tygodnia: MUZYKA JEST WSZĘDZIE

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):

  • rozwijanie poczucia rytmu,
  • zapoznanie z literą z: małą i wielką, drukowaną,zapoznanie z literą z: małą i wielką, drukowaną i pisaną, rozwijanie mowy
  • rozwijanie umiejętności wokalnych,
  • rozumienie sensu dodawania,
  • wprowadzenie zapisu odejmowania,
  • rozwijanie umiejętności wokalnych,
  • rozumienie sensu dodawania,
  • wprowadzenie zapisu odejmowania.

Temat tygodnia:  W ŚWIECIE TEATRU

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):

  • rozwijanie mowy,
  • zapoznanie z literą u: małą i wielką, drukowaną,
  • zapoznanie z literą u: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • zapoznanie z teatrem jako miejscem sztuki i kultury,
  • rozwijanie umiejętności łączenia ze sobą różnorodnych materiałów w pracy plastycznej,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie orientacji przestrzennej,
  • rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania,
  • wykonywanie wspólnej całości z elementów.

Temat tygodnia: WIOSNA, WIOSNA

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):

  • zapoznanie z elementami pogody występującymi w marcu,
  • zapoznanie z literą c: małą i wielką, drukowaną,zapoznanie z literą c: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie poczucia rytmu,
  • wyrażanie spostrzeżeń dotyczących wiosny w ekspresji plastycznej,
  • rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania w zakresie 10,
  • rozwijanie umiejętności liczenia,
  • zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 10,
  • zapoznanie z rozwojem tulipana,
  • poznawanie zwiastunów wiosny,
  • rozwijanie sprawności fizycznej.

Temat tygodnia: WKRÓTCE WIELKANOC

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne)

  • rozwijanie mowy,
  • zapoznanie z literą ł: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • wypowiadanie się na temat wysłuchanego utworu,
  • rozwijanie umiejętności wyrażania muzyki ruchem,
  • rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego,
  • rozwijanie sprawności manualnej,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie mowy,
  • ćwiczenia spostrzegawczości.