ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE – MARZEC
PAJĄCZKI
Temat tygodnia: MUZYKA JEST WSZĘDZIE
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):
- rozwijanie poczucia rytmu,
- zapoznanie z literą z: małą i wielką, drukowaną,zapoznanie z literą z: małą i wielką, drukowaną i pisaną, rozwijanie mowy
- rozwijanie umiejętności wokalnych,
- rozumienie sensu dodawania,
- wprowadzenie zapisu odejmowania,
- rozwijanie umiejętności wokalnych,
- rozumienie sensu dodawania,
- wprowadzenie zapisu odejmowania.
Temat tygodnia: W ŚWIECIE TEATRU
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):
- rozwijanie mowy,
- zapoznanie z literą u: małą i wielką, drukowaną,
- zapoznanie z literą u: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
- zapoznanie z teatrem jako miejscem sztuki i kultury,
- rozwijanie umiejętności łączenia ze sobą różnorodnych materiałów w pracy plastycznej,
- rozwijanie sprawności fizycznej,
- rozwijanie orientacji przestrzennej,
- rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania,
- wykonywanie wspólnej całości z elementów.
Temat tygodnia: WIOSNA, WIOSNA
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):
- zapoznanie z elementami pogody występującymi w marcu,
- zapoznanie z literą c: małą i wielką, drukowaną,zapoznanie z literą c: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
- rozwijanie sprawności fizycznej,
- rozwijanie poczucia rytmu,
- wyrażanie spostrzeżeń dotyczących wiosny w ekspresji plastycznej,
- rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania w zakresie 10,
- rozwijanie umiejętności liczenia,
- zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 10,
- zapoznanie z rozwojem tulipana,
- poznawanie zwiastunów wiosny,
- rozwijanie sprawności fizycznej.
Temat tygodnia: WKRÓTCE WIELKANOC
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne)
- rozwijanie mowy,
- zapoznanie z literą ł: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
- wypowiadanie się na temat wysłuchanego utworu,
- rozwijanie umiejętności wyrażania muzyki ruchem,
- rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- rozwijanie sprawności fizycznej,
- rozwijanie mowy,
- ćwiczenia spostrzegawczości.